i Vlasnicima automobila jako malo znači informacija šta je to DPF (FAP) filteri. Mislim da je značajnije govoriti o tome kakve sve probleme i oštećenja može prouzrokovati neispravan DPF i koja su moguća rešenja koja možemo da ponudimo

Najveći problem sa DPF filterom je što za vrlo kratko vreme takvi automobili neće moći da se registruju. Ovo je u slučajevima kada je skinut sa vozila ili je u takvom stanju da ne vrši svoju funkciju zadržavanja čvrstih čestica iz razloga zaprljanosti

Pored ovoga brojni su i drugi problemi zbog izgradnje ili neispravnosti DPF-a. Najviše nam smetaju oni problemi koje najlakše uočimo kao što je velika potrošnja goriva, mala snaga, nemogućnost da se pređe određeni broj obrtaja motora (obično 2.800). Dužom vožnjom bez DPF-a ili sa filterom koji pokazuje znake zaprljanosti dolazi do oštećenja turbine pa i samog motora.

Problem mogu izazvati i delimično zaprljani DPF filteri zbog čestih regeneracija. Prilikom regeneracije ubrizgava se znatno veća količina goriva od normalne. Deo dodatno ubrizganog goriva ne može da sagori pa se sliva u karter i razređuje ulje a što može izazvati veliku štetu na motoru. Ako su regeneracije suviše česte neophodno je češće menjati ulje.

Otogas vrši profesionalno čišćenje
svih DPF (FAP).
Automobilski, kamionski, filteri autobusa i
građevinskih mašina. Pri čišćenju koristimo sve poznate metode u zavisnosti od
vrste i veličine filtera i stanja, odnosno stepena zaprljanosti.

Često koristimo kombinaciju više metoda, kako bismo
obezbedili da filter posle intervencije bude kao nov.

Mi nudimo čišćenje DPF i drugih filtera

Čišćenje DPF se vrši na mašini specijalno za te namene. Ovo je opcija koju uvek preporučujemo jer se pokazala jako dobro. Prilikom čišćenja DPF-a kombinujemo hemiju, vodu, komprimovani vazduh ultrazvuk i vreo suv vazduh. Na ovaj način filter se može očistiti potpuno. Čišćenje se obavlja uz korišćenje najsavremenijih uređaja i po najvišim standardima. Posle čišćenja filter je potpuno čist a što se naknadno proverava.

Postupak čišćenja

Pregled i snimanje filtera služi kako bi se ustanovilo da nema fizičkih oštećenja. Ukoliko je filter fizički oštećen obaveštavamo vlasnika i vraćamo ga bez ikakve intervencije.

Ukoliko filter nije fizički oštećen otpočinjemo čišćenje.

Po potrebu pre nego što počnemo čišćenje DPF se peskari spolja da bi se skinule sve naslage nastale usled visoke temperature i korozije, a što bi moglo uticati na postupak čišćenja.

Uz očišćen DPF dajemo izveštaj kao dokaz da je filter očišćen u zadovoljavajućem procentu, ali ovaj izveštaj za nas nije dokument kojim osporavamo reklamaciju ukoliko do toga dođe.

Najbolju uslugu pružimo kad dovezete automobil pa izvršimo proveru izduvnih gasova pre i posle intervencije i dijagnostičkim uređajem obrišemo greške vezane za DPF snimljene u motornom kompjuteru.

Filter može biti skinut u nekom drugom servisu i donesen ili poslat kurirskom službom. trajanje čišćenja je od 8 do 12 časova i obavlja se istog, a najkasnije narednog dana, ako je unapred zakazano.