Goran Kotlajić iz Čačka prevario kolegu za sitne pare

Posle mnogo godina od kada je na ovim prostorima počela ugradnja autogasa serviseri su stekli ogromno iskustvo u ovom poslu tako da je teško opredeliti se za pravi servis kojem ćemo ukazati poverenje po osnovu strlučnosti.

Stručnost je  jako važan faktor, ipak ne treba da bude presudan u odluci kada se opredeljujemo za izbor servisa.

Da bih ovo bolje objasnio ispričaću događaj iz vremena kada sam ja počinjao da se bavim ovim poslom.

Pre mnogo, mnogo, mnogo godina, kad sam tek znao osnovne stvari vezane za sisteme autogasa i kad još nisam nisam bio siguran koji sistem, kako K, a kako L-jetronic, koje vozilo, koji mešač, koji rezervoar i tako dalje, došla je porodica da se raspita o ugradnji autogasa u svoje vozilo. Kako nikad u taj automobil nisam ugrađivao autogas malo sam se zašeprtljao u objašnjavanju, a što nije ostalo neprimećeno od strane vlasnika vozila i video sam da od tog posla nema ništa. A onda se deslio nešto neobično iz automobila je izašla žena vlasnika i rekla: „Mnogo vas ima koji radite ovaj posao. Ja nisam došla da vidim da li je majstor lep već da procenim da li je pošten, ostavićemo vam kola i sigurni smo da ćete vi taj posao dobro odraditi“. Zahvaljujući ovoj priči shvatio sam da se sve može naučiti i uraditi kako treba, ali poštenje se ne može odglumiti. Naravno, godinama su  dolazili kod mene na servise i bili zadovoljni.

Jovan Jovanović Zmaj je to rekao ovako:

Poštenje se ne mož kupit,
jer ga pošten ne prodaje
ni za blaga sva golema.
A nepošten prodo bi ga,
al ga nema.

Zamislite sad slučaj Gorana Kotlajića iz autoservisa Kotlajić iz Čačka koji prevari kolegu tako što mu proda pogrešan uređaj.

Kolege treba da se pomažu. A, za šta je sve spreman neko ko prevari kolegu?

Šta mušterija treba da očekuje i dali je ovo majstor kome treba da ukažu poverenje?

Dobro razmislite i raspitajte se pre nego što nekom ukažete poverenje.